Regulamin świadczenia usług przez laboratorium Crystal Albums
Postanowienia wstępne
Podstawa prawna:
Niniejszy Regulamin przyjęty został na podstawie obowiązujących przepisów prawa regulujących działalność świadczoną na jego podstawie, do których należą w szczególności:
- Ustawa z dnia 16 lipca 2004 r. Prawo telekomunikacyjne (Dz.U. 2017 poz. 1907 t.j.), dalej: „Prawo telekomunikacyjne”.
- Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną z dnia 18 lipca 2002 r. (Dz.U. z 2017 r. poz. 1219 t.j.), dalej: „Ustawa o świadczeniu usług drogą elektroniczną”.
- Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady UE 2016/679 z 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, dalej „RODO”;
- Ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny (t.j. Dz. U. z 2017 r. poz. 459 z późn. zm.), dalej „Kodeks Cywilny”.
- Postanowienia ogólne
- Regulamin określa zasady i warunki korzystania przez Klientów z Serwisu Crystal Albums udostępnianego przez Crystal Albums zarejestrowanego pod adresem 42-400 Zawiercie Amatorska 20, zwanej dalej Administratorem, niezależnie od tego, czy użytkowanie odbywa się na przeglądarce internetowej na komputerze, czy przez aplikację na urządzeniu mobilnym.
- Określenia użyte w Regulaminie mają następujące znaczenie:
- Administrator - Crystal Albums Andrzej Słowik 42-400 Zawiercie, Amatorska 20;
- Czas realizacji – czas, w którym Zamówienie złożone przez Klienta powinno zostać wykonane, skompletowane oraz nadane na adres wskazany w Zamówieniu,
- Dni robocze – wszystkie dni tygodnia od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy;
- Dostawca - oznacza podmiot, z którym współpracuje z Administratorem w zakresie dokonywania Dostawy Towarów (firmę kurierską),
- Dostawa - oznacza czynność faktyczną polegającą na dostarczeniu Klientowi przez Administratora, za pośrednictwem Dostawcy, Towaru określonego w Zamówieniu;
- Hasło – kombinacja co najmniej 6 znaków (małe i duże litery, a także cyfry), określanych przez Klienta celem zabezpieczenia dostępu do Konta;
- Incydent - każde nieoczekiwane zdarzenie lub zachowanie systemu IT, które powoduje lub może powodować zakłócenia w działaniu Serwisu lub obniżenie jego jakości;
- Klient – Użytkownik zainteresowany nabyciem Towarów lub Usług oferowanych za pośrednictwem Serwisu, dopuszczony do korzystania z Serwisu przez Administratora na zasadach wskazanych w Regulaminie od chwili założenia Konta lub złożenia Zamówienia ;
- Konto - indywidualny profil utworzony dla Użytkownika,
- Login – ciąg znaków przypisanych danemu użytkownikowi Serwisu służący wraz z Hasłem do zalogowania się do Konta;
- Oferta – propozycja zawarcia umowy sprzedaży Towarów lub świadczenia Usług, na warunkach określonych przez Administratora w niniejszym Regulaminie oraz opisie poszczególnego Towaru lub Usługi dostępnych za pośrednictwem Serwisu, udostępniana Klientom przy wykorzystaniu i za pomocą funkcjonalności Serwisu, na zasadach wynikających z Regulaminu;
- Serwis – serwis zamieszczony pod adresem panel.crystal-albums.pl, umożliwiająca składanie za jego pośrednictwem Zamówienia na Towary lub Usługi oferowane przez Administratora;
- Regulamin – regulamin funkcjonowania Serwisu;
- Umowa o Korzystanie z Platformy Transakcyjnej – umowa określająca zasady korzystania przez Sprzedającego z Platformy Transakcyjnej;
- Umowa – umowa określająca zasady realizacji na rzecz Klienta Zamówienia, zawarta na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie;
- Towar – towar oferowany przez Administratora za pośrednictwem Serwisu;
- Usługa – usługa świadczona przez Administratora za pośrednictwem Serwisu;
- Usługa Udostępniania Platformy – usługa udostępniania Platformy Transakcyjnej Sprzedającemu w celu korzystania z niej zgodnie z Regulaminem;
- Użytkownik – każda osoba fizyczna korzystająca z Serwisu wyłącznie w celach informacyjnych, przy czym nie obejmuje to osób posiadających Konto w Serwisie lub osób które złożyły Zamówienia (Klientów);
- Zamówienie - zamówienie na dostawę Towarów lub świadczenie Usług złożone za pośrednictwem Serwisu przez Klienta.
- Rodzaje i zakres świadczonych usług objętych Regulaminem
Niniejszy Regulamin określa zasady korzystania przez Klientów z Serwisu oraz zasady realizacji Zamówień przez Administratora składanych za jego pośrednictwem.
- Warunki udostępniania Serwisu
- Warunki ogólne
- Odwiedziny i przeglądanie Serwisu oraz wszelkich podstron z opisami Towarów i Usług są nieodpłatne oraz nie wymagają rejestracji. Aby skorzystać z bardziej zaawansowanych funkcji, w szczególności, aby kupować Towary lub Usługi, wymagana jest rejestracja Klienta.
- Administrator udostępnia Serwis w wymiarze 24/7, z prawem do przerw technicznych w godzinach 22 – 8.
- Administrator udostępnia Użytkownikom usługę wsparcia technicznego, obejmującą pomoc techniczną dla wszystkich Użytkowników Serwisu dostępną w dni robocze w godzinach 7:00 - 15:00.
- Administrator udostępnia Użytkownikom usługę wsparcia merytorycznego w zakresie przekazania informacji o Towarach i Usługach Administratora, dostępną za pośrednictwem możliwości składania elektronicznych zapytań o Towary i Usługi. Administrator gwarantuje udzielenie odpowiedzi na zadane zapytanie w terminie 2 dni roboczych od dnia jego skierowania za pośrednictwem poczty e-mail na adres bok@crystal-albums.pl lub formularz kontaktowy udostępniany za pośrednictwem Serwisu.
- Użytkownicy zobowiązani są do przestrzegania zakazu nadużywania Serwisu oraz zakazu dostarczania przez lub do systemu Serwisu treści:
- powodujących zachwianie pracy lub przeciążenie systemu Serwisu lub innych podmiotów biorących bezpośredni lub pośredni udział w świadczeniu usług drogą elektroniczną,
- mogących naruszać dobra osobiste osób trzecich, prawa autorskie, prawa własności intelektualnej, tajemnicę przedsiębiorcy lub będą w jakikolwiek inny sposób naruszać obowiązujący porządek prawny lub dobre obyczaje,
- zawierających wirusy komputerowe, „Worms”, „Trojan horses”, „keyllogers”, oraz treści takich jak inne kody źródłowe, pliki, foldery, programy komputerowe szkodliwe dla systemu Serwisu,
- powodujących rozsyłanie niezamówionych przez odbiorców informacji handlowych (SPAM) lub innych niedozwolonych przez prawo treści.
- Użytkownicy nie są uprawnieni do:
- podejmowania jakichkolwiek działań, których efektem będzie udostępnianie indywidualnego Konta innym Użytkownikom lub podmiotom trzecim,
- podejmowanie jakichkolwiek działań, których efektem będzie udostępnienie Loginu i Hasła jakimkolwiek podmiotom trzecim.
- W przypadkach szczególnych, mających wpływ na bezpieczeństwo lub stabilność systemu Serwisu, Administrator ma prawo do czasowego zaprzestania lub ograniczenia udostępnienia Serwisu za wcześniejszym powiadomieniem Klientów i przeprowadzenia prac konserwacyjnych mających na celu przywrócenie bezpieczeństwa i stabilności systemu informatycznego.
- Składanie Zamówień
- Składać Zamówienia na Towary lub Usługi oferowane w Serwisie mogą jedynie podmioty profesjonalnie (zawodowo lub gospodarczo) zajmujących zajmujące się świadczeniem usług fotograficznych.
- W celu weryfikacji przez Użytkownika spełnienia warunku wskazanego w pkt. 4.1. Administrator może uzależnić realizację Zamówienia lub założenia Konta w Serwisie od przedstawienia przez Użytkownika portfolio wykonanych dzieł fotograficznych.
- Użytkownik zobowiązany jest do przedstawienia portfolio przez przekazanie linku za pośrednictwem funkcjonalności Serwisu.
- W razie braku przedstawienia portfolio w terminie 7 dni, przedstawienia portfolio które wskazuje, iż osoba która je przekazała nie jest twórcą zamieszczonych w nim fotografii lub dopuściła się naruszenia prawa autorskiego innych twórców, Administrator może odmówić założenia Konta dla Użytkownika lub odmówić realizacji Zamówienia.
- Klientami mogą być osoby fizyczne, które ukończyły 18 lat i posiadają pełną zdolność do czynności prawnych, osoby prawne oraz jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, ale mogące we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, prowadzące działalność gospodarczą lub zawodową, której przedmiotem jest świadczenie usług fotograficznych na rzecz jej klientów.
- Z uwagi na fakt, iż w celu wykonania przez Administratora Usług konieczne jest przekazanie mu przez Klienta do przetwarzania danych osobowych jego klientów, Klient musi zawrzeć z Administratorem Umowę o Powierzeniu Przetwarzania Danych w formie pisemnej lub dokumentowej (elektronicznej). Umowa ta może zostać zawarta w momencie rejestracji Konta jako umowa ramowa. W razie braku zawarcia umowy ramowej, warunkiem realizacji Zamówienia jest wyrażenie zgody na zasady powierzenia Administratorowi danych osobowych klientów Klienta, udostępnionych mu za pośrednictwem Serwisu, przed złożenie Zamówienia.
- Rejestracja
- Rejestracja Konta
- Serwis przeznaczony jest wyłącznie do świadczenia usług dla podmiotów profesjonalnie (zawodowo lub gospodarczo) zajmujących się świadczeniem usług fotograficznych i nie jest przeznaczony dla Użytkowników działających w charakterze konsumenta.
- Dostęp do pełnej funkcjonalności Serwisu jest realizowany przez utworzenie przez Administratora dla Klienta indywidualnego Konta i nadanie mu Loginu i Hasła.
- Dla utworzenia Konta Klienta konieczne jest wypełnienie formularza znajdującego się pod adresem panel.crystal-albums.pl. W przypadku osób prawnych oraz jednostek organizacyjnych, łącznie z wypełnieniem formularza Administrator może żądać przesłanie kopii dokumentów potwierdzających umocowanie do działania w imieniu danej jednostki.
- W trakcie Rejestracji, jak również podczas korzystania z Serwisu, Użytkownik zobowiązany jest do:
- podawania danych zgodnych z prawdą, dokładnych i aktualnych, niewprowadzających w błąd oraz nienaruszających praw osób trzecich,
- aktualizacji podanych w formularzu rejestracyjnym danych, niezwłocznie po każdej zmianie tych danych. Aktualizacji danych dokonuje się w ramach Profilu Klienta.
- Po wypełnieniu i potwierdzeniu prawdziwości danych w formularzu rejestracyjnym, na podany w nim adres e-mail zostanie wysłana wiadomość wskazująca sposób potwierdzenia rejestracji i określenia indywidualnego Hasła oraz inne wymagane prawem informacje.
- Administrator zastrzega sobie prawo do uzależnienia potwierdzenia rejestracji Użytkownika od podania przez niego dodatkowych danych lub przekazania dodatkowych dokumentów (w tym uzupełnienia portfolio lub złożenia wyjaśnień co do jego treści).
- Klient uzyskuje dostęp do Konta po podaniu Loginu lub adresu e-mail oraz Hasła (Logowanie). Logowanie do Serwisu za pośrednictwem usługi zautomatyzowanych rozwiązań oraz za pośrednictwem innych serwisów współpracujących z Administratorem, w tym serwisów społecznościowych, powoduje takie same skutki, jak logowanie bezpośrednio na stronie internetowej Serwisu.
- Klient może posiadać jednocześnie tylko jedno aktywne Konto Klienta.
- Zasady świadczenia usług za pośrednictwem Serwisu
- Ogólne zasady składania Zamówień
- Administrator zamieszcza w Serwisie, informacje o Usługach świadczonych przez Administratora i oferowanych przez niego produktach.
- Usługi świadczone są na warunkach, w tym za wynagrodzenie wskazanym przy składaniu Zamówienia, przy czym w razie indywidualnych Zamówień (czyli zamówień na produkty lub usługi o parametrach odmiennych niż wynikają z cennika i dostępnej oferty Administratora) wycena wykonywana jest indywidualnie i przekazywana Klientowi w terminie 7 dni od dnia złożenia Zamówienia.
- Z zastrzeżeniem ust. 6.4. informacje o Towarach i Usługach świadczonych przez Administratora zamieszczone w Serwisie nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego, a jedynie zaproszenie do składania ofert.
- W razie złożenia Zamówienia obejmującego wywołanie odbitek zdjęć przez Klienta związanego z Administratorem umową ramową o powierzenie przetwarzania danych osobowych, Zamówienie takie jest w tym zakresie realizowane w terminie 3 dni roboczych, licząc od dnia następującego po dniu, w którym złożono Zamówienie. W takim wypadku nie ma możliwość odwołania lub zmiany Zamówienia po jego złożeniu z uwagi na jego automatyczny charakter – niezwłoczne przekazanie do wykonania.
- Szczególne zasady składania Zamówień
- Celem udostępnienia Serwisu jest umożliwienie zawierania za jego pośrednictwem umów świadczenia Usług lub sprzedaży Towarów oferowanych przez Administratora.
- Zawarcie pomiędzy Administratorem a Klientem Umowy następuje przez złożenie przez Klienta Zamówienia za pośrednictwem Serwisu na zasadach wskazanych w niniejszym Regulaminie. Złożenie Zamówienia możliwe jest po zalogowaniu na Konto Klienta lub przez wypełnienie formularza dostępnego w Serwisie (Zamówienia bez logowania). W razie złożenia zamówienia przez osobę nie posiadającą Konta, zobowiązana jest ona do akceptacji Regulaminu oraz zasad powierzenia Administratorowi przetwarzania danych osobowych.
- Zamówienie może być złożone w następujący sposób:
- za pośrednictwem Serwisu,
- Klient zobowiązany jest wypełnić wszystkie pola formularza Zamówienia, chyba że co innego zostało wyraźnie zaznaczone w formularzu.
- Zamówienia za pośrednictwem Serwisu można składać przez 24 godziny na dobę, przez 7 dni w tygodniu.
- Z zastrzeżeniem 6.4. oraz postanowień art. 8 poniżej czas realizacji Zamówienia może wynosić do 10 dni roboczych. Administrator zastrzega sobie możliwość wydłużenia czasu realizacji Zamówienia, o którym mowa w zdaniu poprzednim, w przypadku gdy z przyczyn od niego niezależnych realizacja Zamówienia w tym terminie nie jest możliwa lub zrealizowanie Zamówienia w tym terminie mogłoby skutkować obniżeniem jakości jego realizacji. W takim przypadku Administrator niezwłocznie poinformuje Klienta o wydłużeniu czasu realizacji Zamówienia oraz określi przewidywany nowy termin realizacji Zamówienia, przesyłając Klientowi wiadomość e-mail na adres wskazany w formularzu Zamówienia.
- Ceny Towarów udostępnionych w Sklepie podawane są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Jako formę dostawy Klient może wybrać:
- przesyłkę kurierską - GLS,
- odbiór osobisty pod adresem: 42-400 Zawiercie, Daszyńskiego 55.
- Koszty Dostawy Towaru w formie przesyłki kurierskiej określone są każdorazowo w podsumowaniu składanego Zamówienia, przed jego zatwierdzeniem i przesłaniem przez Klienta. Proponowane ceny za Dostawę Towarów mogą ulegać zmianie w czasie między każdorazowo składanymi Zamówieniami z uwagi na zmianę cenników firm realizujących Dostawę.
- Klient ma prawo do wyboru następujących form płatności:
- przelewem na konto Administratora: 66 2490 0005 0000 4500 6805 7397
- wysyłka za pobraniem
- za pośrednictwem systemy płatności dotpay.
- Zasady realizacji Zamówień
- Z zastrzeżeniem ust. 2 poniżej, realizacja rozpoczyna się w dniu roboczym następującym po dniu zaksięgowania wpłaty pełnej ceny za złożone uprzednio Zamówienie, w tym również opłaty za dostawę. W przypadku wyboru formy zapłaty za Zamówienie gotówką przy odbiorze („za pobraniem”), realizacja rozpoczyna się w dniu roboczym następującym po dniu złożenia Zamówienia przez Klienta za pośrednictwem Systemu.
- Zamówienia złożone od piątku od godziny 13:00 do poniedziałku do godziny 7:00 realizowane będą najwcześniej w poniedziałek od godziny 12:00
- Czas realizacji Zamówienia podany jest na stronie głównej panel.crystal-albums.pl. Jeśli z uwagi na braki w materiałach koniecznych dla wykonania Zamówienia czas realizacji Zamówienia może się wydłużyć, Klient jest informowany o zaistniałej sytuacji celem uzgodnienia dalszego postępowania wobec złożonego Zamówienia.
- W przypadku braku możliwości realizacji Zamówienia w całości, Klient jest informowany o zaistniałej sytuacji i podejmuje decyzje o sposobie jego realizacji (częściowa realizacja, wydłużenie czasu oczekiwania, anulowanie całości Zamówienia).
- Klient wraz z Towarem otrzymuje potwierdzenie zawarcia Umowy w postaci rachunku bądź faktury VAT w zależności od wyboru dokonanego przez Klienta przy składaniu Zamówienia.
- W przypadku nieodebrania Towaru przez Klienta jest on zobowiązany do pokrycia kosztów wysyłki zwrotnej do Administratora.
- Przy dostawie Towaru Klient zobowiązany jest o sprawdzenie, czy przesyłka nie posiada uszkodzenia wynikłego z transportu, czy jest nienaruszona, zgodna z Zamówieniem i kompletna i potwierdzenia odbioru Zamówienia.
- W razie stwierdzenia uszkodzenia przesyłki, niekompletności lub niezgodności przesyłki z Zamówieniem, Klient zobowiązany jest do nieprzyjęcia przesyłki oraz niezwłocznego zgłoszenia tego faktu Dostawcy w celu sporządzenia protokołu zwrotu.
- Po zrealizowaniu Zamówienia Administrator przechowuje dane klientów Klienta (przekazane mu fotografie) przez okres przez jaki mogą być zgłaszane zgłoszenia reklamacyjne a w razie ich zgłoszenia do czasu prawomocnego zakończenia postępowania wywołanego zgłoszeniem. Po wskazanym okresie dane te ulegają kasowaniu.
- Płatności i dostawa
- Płatność za Zamówienie powinna nastąpić w terminie 7 dni od dnia złożenia Zamówienia. W razie braku zapłaty za Zamówienie we wskazanym terminie, ulega ono anulowaniu o czym Klient informowany jest na podany przy rejestracji adres mailowy.
- Dostawę Towaru zapewnia Administrator przy pomocy Dostawcy na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej i poza jej granicami. Koszt Dostawy ponosi Klient.
- Brak prawa do odstąpienia od złożonego Zamówienia
- Z uwagi na fakt, iż przedmiotem Usług świadczonych przez Administratora zawsze będzie wykonanie Towaru będącego rzeczą nieprefabrykowaną, wyprodukowaną przy użyciu materiałów dostarczonych przez Klienta i według jego specyfikacji, po złożeniu Zamówienia Klient nie ma prawa do jego cofnięcia lub odstąpienia od Zamówienia bez podania przyczyny.
- W indywidualnie uzgodnionych wypadkach, jeśli Zamówienie nie zostało jeszcze zrealizowane Administrator może umożliwić jego wycofanie według własnego uznania.
- Odpowiedzialność
- Obowiązki użytkowników Platformy
- Użytkownicy zobowiązują się do przestrzegania Regulaminu.
- Użytkownicy zobowiązują się do podania pełnych i prawdziwych danych podczas Rejestracji oraz dokonywania niezwłocznych ich aktualizacji w razie zaistnienia zmian w tym zakresie.
- Doręczenia oświadczeń wiedzy i woli na podane przez Użytkowników dane kontaktowe (adres pocztowy, adres e-mail) korzysta z domniemania skuteczności.
- Zasady odpowiedzialności.
- Administrator wyłącza w niniejszym Regulaminie swoją odpowiedzialność z tytułu rękojmi za jakość świadczonych Usług i dostarczonych Towarów a wszelka odpowiedzialność za zgodność Towaru z Zamówieniem, uregulowana jest w niniejszym Regulaminie.
- Za wadę Towaru uznawane będzie:
- Niezgodność Towaru z Zamówieniem polegająca na
- Braki ilościowe w dostarczonych Towarach w stosunku do złożonego Zamówienia.
- Za wady Towaru podlegające reklamacji nie uznaje się uszkodzeń podczas transportu, uszkodzeń wynikających z winy klienta, przebarwień wydruku powstałych na skutek upływu czasu, oddziaływania warunków atmosferycznych i innych warunków w jakich przechowywane były Towary przez Klienta (wilgoć, nadmierne nasłonecznienie, itp.).
- W celu realizacji uprawnień w zakresie niezgodności Towaru z Zamówieniem, Klient zobowiązany jest do zgłoszenia tej niezgodności w następujących terminach:
- Braki ilościowe w towarach w terminie 7 dni od doręczenia przesyłki.
- Wady w terminie 7 dni od doręczenia przesyłki..
- Zgłoszenia reklamacyjne przekazane po upływie terminów wskazanych w pkt. 12.4. nie będą rozpatrywane przez Administratora.
- W razie uwzględnienia reklamacji, Administrator zobowiązuje się do naprawienia szkody w przeciągu 15 dni roboczych
- Reklamacje mogą być składane za pośrednictwem maila: bok@crystal-albums.pl, przy czym o terminie złożenia reklamacji decyduje termin dostarczenia jej do Administratora.
- W reklamacji należy oznaczyć:
- Dane podmiotu składającego reklamację;
- Numer zamówienia którego reklamacja dotyczy;
- Zwięzły opis wady lub niezgodności Towaru z Zamówieniem wraz z przytoczeniem dowodów (takich jak dokumentacja zdjęciowa).
- Administrator odpowiada na reklamację w terminie 30 dni od dnia jej założenia. W razie braków reklamacji, Administrator wzywa do jej uzupełnienia w terminie 7 dni a w razie jej nie uzupełnienia we wskazanym terminie pozostawia ją bez rozpoczynania.
- Administrator ponosi pełną odpowiedzialność za wszelkie szkody wywołane swoim celowym zawinionym działaniem.
- Zablokowanie Serwisu
- W przypadku jeśli Administrator poweźmie wiarygodną informację, z której wynikać będzie, że Klient naruszył postanowienia Regulaminu, w szczególności jeśli:
- umieszcza w Serwisie treści, które w jakikolwiek sposób naruszają obowiązujący porządek prawny lub dobre obyczaje,
- narusza prawa autorskie lub umowę o powierzeniu przetwarzaniu danych zawartą z Administratorem;
Administrator będzie uprawniony do:
- usunięcia treści naruszających prawo, Regulamin lub dobre obyczaje,
- uniemożliwienia temu użytkownikowi dostępu do Serwisu,
- usunięcia Konta Klienta,
- uniemożliwienia użytkownikowi, którego dotyczy zgłoszenie, dokonania ponownej rejestracji.
- Osoba, która została pozbawiona prawa do korzystania z Serwisu, nie może dokonać powtórnej rejestracji bez uprzedniej zgody Administratora. Zgoda udzielana jest najwcześniej po upływie co najmniej 6 miesięcy od momentu pozbawienia Klienta prawa do korzystania z Serwisu.
- Postanowienia końcowe
- Dane osobowe
- Administrator szanuje dane osobowe przekazywane przez Użytkowników i Klientów.
- Użytkownicy i Klienci wyrażają zgodę na przetwarzaniem ich danych osobowych w zakresie w jakim ich przetwarzanie odbywa się w innych celach niż zawarcie lub wykonanie umowy. Cele te zostały wskazane w Polityce Poufności.
- Szczegółowe zasady postępowania w zakresie danych osobowych Użytkowników lub Klientów określa Polityka Bezpieczeństwa dostępna tutaj (link).
- Dane osobowe Klientów będą przetwarzane przez Administratora na warunkach określonych w Umowie Powierzenia Przetwarzania Danych lub zasadach powierzenia Administratorowi danych osobowych klientów Klientów, o których mowa w art. 4.6.
- Wymagania techniczne niezbędne do korzystania z Platformy Transakcyjnej
W celu prawidłowego korzystania z Platformy Transakcyjnej oraz skutecznego zalogowania się niezbędne jest spełnienie łącznie następujących wymagań sprzętowych:
- korzystanie z systemu operacyjnego Windows w wersji co najmniej XP,
- połączenie z siecią Internet,
- posiadanie urządzeń pozwalających na korzystanie z zasobów sieci Internet,
- korzystanie z przeglądarki internetowej Google Chrome lub Mozilla Firefox - posiadanie aktywnego konta poczty elektronicznej (email).
- Zmiana Regulaminu i Cennika
- Administrator zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu, jeżeli zmiana jest wymagana przepisami obowiązującego prawa, a także w celu poprawy jakości, zmiany lub rozszerzenia zakresu świadczonych Usług.
- Wszelkie zmiany Regulaminu zostaną podane do wiadomości Klientów poprzez wiadomość systemową ujawnioną przy jego pierwszym logowaniu do Serwisu, licząc od dnia wprowadzenia zmian w Regulaminie lub w korespondencji skierowanej na adres e-mail przypisany do Klienta.
- W przypadku niezaakceptowania przez Klienta Regulaminu w zmienionym brzmieniu, Klient może zaprzestać korzystania z Serwisu, a jego Konto zostanie skasowane.
- Postanowienia końcowe
- Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Administratora będą rozstrzygane przez właściwe polskie sądy powszechne właściwe dla siedziby Administratora.
- Niniejszy Regulamin obowiązuje od dnia 25.05.2018.
Dane osobowe podane w formularzu przetwarzane są w celu rejestracji i obsługi konta użytkownika. W razie wyrażenia zgody na otrzymywanie newslettera, dane przetwarzane są również w celu wysyłki newslettera. Administratorem danych jest Crystal Albums Andrzej Słowik, ul. Amatorska 20, 42-400 Zawiercie, NIP: 6492223297, REGON: 241624662. Szczegóły: polityka prywatności.
Dane osobowe podane w formularzu przetwarzane są w celu realizacji zamówienia, a następnie w celach archiwalnych na potrzeby ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń związanych z zakupem. W razie decyzji o założeniu konta, dane przetwarzane są również w celu rejestracji i obsługi konta użytkownika. W razie wyrażenia zgody na otrzymywanie newslettera, dane przetwarzane są również w celu wysyłki newslettera. Administratorem danych jest Crystal Albums Andrzej Słowik, ul. Amatorska 20, 42-400 Zawiercie, NIP: 6492223297, REGON: 241624662.
Szczegóły: Polityka prywatności Regulamin
Ten koszyk działa na platformie Imker 🛒